Procedura reklamacji
Dodano 20.01.2025
Informujemy, iż w razie wystąpienia nieprawidłowości związanych z zakupionym pojazdem, realizacją usług serwisowych lub zakupem części/akcesoriów, istnieje możliwość złożenia reklamacji.
Proces ten przebiega w następujących etapach:
- Zgłoszenie reklamacji – prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (wzór do pobrania) oraz szczegółowe opisanie zgłaszanego problemu. Aby usprawnić proces, zalecamy dołączenie zdjęć oraz dokumentów potwierdzających zgłaszaną nieprawidłowość.
- Weryfikacja zgłoszenia – po otrzymaniu dokumentacji nasz dział reklamacji dokona analizy zgłoszenia i skontaktuje się z Państwem w celu dalszego postępowania.
- Rozpatrzenie reklamacji – termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni. Po przeprowadzeniu oceny poinformujemy Państwa o podjętej decyzji oraz możliwych działaniach w celu rozwiązania zgłoszonego problemu.
Reklamację można składać zarówno w formie ustnej (osobiście podczas wizyty w naszym salonie/serwisie), jak i pisemnej (podczas wizyty w naszym salonie/serwisie lub mailowo na adres reklamacje@autospektrum.pl).
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym dokumencie:
pobierz procedurę reklamacji