Ukryj komunikat X TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatności
Nowe dostępne od ręki Jak dojechać Kontakt Facebook
Strona główna Aktualności i promocje COVID-19 - Jak dbamy o bezpieczeństwo Klientów?

COVID-19 - Jak dbamy o bezpieczeństwo Klientów?

Szanowni Państwo,

Obecna sytuacja związana z wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii koronawirusa (COVID-19) rozwija się bardzo dynamicznie. W związku z tym cały czas trzymamy rękę na pulsie i oprócz wdrożenia zaleceń Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego wprowadzamy też własne rozwiązania, które pozwalają naszym klientom i pracownikom czuć się bezpiecznie. Na bieżąco dezynfekujemy wspólne powierzchnie na terenie naszych salonów i serwisów (m.in. podłogi, klamki w drzwiach, balustrady, biurka i poręcze krzeseł), zabezpieczamy również wnętrze samochodu klienta, który odwiedził nasz serwis oraz przekazywane nam kluczyki do samochodu. Wprowadziliśmy zasady związane z dekoncentracją ruchu w zamkniętych pomieszczeniach, zawiesiliśmy realizację jazd próbnych, nasi pracownicy pracują w rękawiczkach ochronnych, odległości pomiędzy stanowiskami ich pracy zostały zwiększone do 1,5 m itp.

 

Prosimy o respektowanie wszystkich komunikatów i instrukcji obowiązujących w naszych salonach i serwisach oraz zaleceń wydawanych przez pracowników:

     1. Każdy Klient powinien ODKAZIĆ RĘCE wchodząc do salonu / serwisu Auto Spektrum. Pojemniki do odkażania znajdują się przy wejściach do salonu/serwisu i przy stanowiskach pracy pracowników salonu/serwisu.

     2. Wprowadzamy obligatoryjną zasadę ODDZIELENIA STREF dla Klientów salonu i dla Klientów serwisu. Każdy Klient musi respektować wprowadzone w obiektach Auto Spektrum strefy. Przestrzeganie stref serwisu i salonu samochodów będzie kontrolowane.

     3. Nalegamy, aby obecni w obiekcie Auto Spektrum Klienci zachowywali ODSTĘP przynajmniej 1,5 m OD DRUGIEJ OSOBY. Jest to bezwzględnie obowiązująca zasada w każdym miejscu publicznym i w związku z tym przestrzeganie jej jest absolutnie priorytetowe.

     4. Informujemy, że NIE PODAJEMY RĄK podczas witania i żegnania naszych Klientów i zdecydowanie tego odradzamy.

     5. Zachęcamy i jednocześnie prosimy naszych Klientów o dokonywanie PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWYCH za pomocą kart płatniczych.

     6. Telefony komórkowe - wprowadzamy ZAKAZ ROZMÓW przez telefony komórkowe w pomieszczeniach naszych salonów i serwisów. Uprzejmie i stanowczo prosimy o to by Klienci prowadzili rozmowy telefoniczne poza budynkami naszych salonów i serwisów (naukowo potwierdzono iż 15 minut rozmowy przez telefon komórkowy jest równoznaczne z 3 silnymi kichnięciami).

     7. Prosimy, aby każdy Klient posiadał własny długopis w celu dokonania potwierdzenia na zleceniu serwisowym lub innym dokumencie realizowanym w Auto Spektrum.

     8. Jazdy próbne zostały zawieszone do odwołania.

     9. Zgodnie z nowymi wytycznymi rządu w godzinach 10:00–12:00 obsługujemy tylko osoby powyżej 65 roku życia. Osoby w wieku poniżej 65 lat prosimy o umawianie się poza tymi  godzinami. Postaramy się, aby poza strefami obiektów serwisu i salonu funkcjonować mogła poczekalnia z odrębnym wejściem dla osób, które przed godziną 10.00 znajdowały się już w obiekcie lub z innych powodów znalazły się w naszych obiektach w godzinach, w których nie mogą być obsłużone.

Stanowczo nalegamy na przestrzeganie ustalonych zasad. Musimy troszczyć się o nasz personel i o zdrowie naszych Klientów. W związku z powyższym, w sytuacji kiedy Klient nie będzie przestrzegał obowiązującej w obiekcie instrukcji pomimo uwag personelu musi liczyć się z tym, że może zostać przez nasz personel poproszony o opuszczenie obiektu Auto Spektrum.

 

Od dnia 16.03.2020  pracujemy w skróconych godzinach, a w salonach i serwisach obsługuje Państwa mniejszy niż dotychczas skład osobowy. Pozostali nasi pracownicy wykonują swoje obowiązki w trybie zdalnym. Robimy wszystko, aby każdy nasz dział był w miarę zapotrzebowania do Państwa dyspozycji, przy jednoczesnym zachowaniu maksimum bezpieczeństwa. Oczywiście rozumiemy, że mogą Państwo mimo to obawiać się wizyty w naszym salonie lub serwisie, dlatego zachęcamy do korzystania z pozostałych form kontaktu z nami:

  1. Kontakt telefoniczny z naszymi działami pod numerem telefonu: +48 12 384 84 13 (Renault i Dacia), +48 14 627 23 23 (Alfa Romeo, Fiat, Jeep Tarnów) lub +48 33 445 42 78 (Fiat Jaworze)
  2. Formularze kontaktowe znajdujące się na naszej stronie internetowej
  3. Wiadomości email na adres autospektrum@autospektrum.pl oraz adresy firmowe naszych pracowników
  4. Wiadomości w komunikatorze Messenger przesyłane za pośrednictwem naszych fanpage na portalu społecznościowym Facebook (Fanpage Renault i Dacia, Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Auto Spektrum - samochody używane).

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę! Pozostajemy do Państwa dyspozycji!

Zapytaj o ofertę specjalną

Pola oznaczone * są wymagane.

*
*
*
*
Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Auto Spektrum Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Wszystkie dane są podawane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści, ich sprostowania lub usunięcia.
Pani/Pana dane osobowe zbieramy w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie internetowe. W przypadku wyrażenia zgody te dane będziemy też przetwarzać w celu przesyłania informacji handlowych oraz by zachęcić Panią/Pana do skorzystania z naszych produktów lub usług.
Polityka Prywatności- Prosimy o zapoznanie się z informacjami o ochronie danych osobowych w Auto Spektrum

Grupa Auto Spektrum - Twój dealer i serwis Renault, Dacia, Alfa Romeo, Fiat i Jeep w Małopolsce, na Podkarpaciu i na Podbeskidziu

Renault i Dacia Kraków

al. Powstańców Śląskich 24, 30-570 Kraków 12 423 51 00 Kontakt Jak dojechać

Renault i Dacia Kraków Bielany

Kryspinów 502, 32-060 Liszki 12 210 09 40 Kontakt Jak dojechać

Renault i Dacia Rzeszów

Al. Armii Krajowej 82, 35-307 Rzeszów 17 859 15 00 Kontakt Jak dojechać

Renault i Dacia Wieliczka

Niepołomska 26d, 32-020 Wieliczka 12 288 30 00 Kontakt Jak dojechać

Dacia Krasne

36-007 Krasne 7a k. Rzeszowa 17 779 64 15 Kontakt Jak dojechać

Renault i Dacia Tarnów

Ładna 82b, 33-156 Skrzyszów 14 628 45 45 Kontakt Jak dojechać

Alfa Romeo Tarnów

ul. Krakowska 197, 33-100 Tarnów 14 627 23 23 Kontakt Jak dojechać

Fiat Tarnów

ul. Krakowska 197, 33-100 Tarnów 14 627 23 23 Kontakt Jak dojechać

Jeep Tarnów

ul. Krakowska 197, 33-100 Tarnów 14 627 23 23 Kontakt Jak dojechać

Renault i Dacia Nowy Sącz

I Brygady 2, 33-300 Nowy Sącz 18 447 70 00 Kontakt Jak dojechać

Renault i Dacia Krosno

Krakowska 199, 38-400 Krosno 13 420 11 77 Kontakt Jak dojechać

Serwis Renault i Dacia Jaworze

ul. Bielska 551, 43-384 Jaworze k/Bielska-Białej 33 817 33 30 Kontakt Jak dojechać

Fiat Jaworze

ul. Bielska 551, 43-384 Jaworze k/Bielska-Białej 33 445 42 78 Kontakt Jak dojechać

Dziękujemy za wysłanie formularza